PP tissutu trasparente 20KG saccu d'alimentazione di mistura di pollame premium cù laminatu bopp

U prucessu di persunalizà uSaccu d'alimentazione di pollame:
1. Clienti furnisce a taglia diSac tissu PP laminatu,
O diteci quanti kilogrammi di alimentazione hè in u saccu, pudemu ricumandemu a taglia è u grossu adattatuBorsa per l'alimentazione di l'animaliper tè.
2. Mi dite a vostra quantità di compra è u portu di destinazione, furniscemu servizii di quotazione è logistica cum'è u trasportu marittimu è aereu per u vostruSacchetti di imballaggio di l'alimentazione.
Di solitu u MOQ per un mudellu diSacchetti di imballaggio di l'alimentu per l'animalihè 10000 pezzi.
3. Avemu furnituCampioni di sacchetti tessuti in PP per l'alimentazione animalevicinu à a specificazione, chì serà mandatu è vistu per voi gratuitamente, se a quantità di compra diSacca tissuta in PP per l'alimentazione animalehè u FCL, s'è vo vulete persunalizà u campionu, noi vi incaricà u mudellu piastra facennu tassa di Tu persunalizà u sample, di solitu un culore USD150 aroud.
4. I vostri sacchetti ponu esse:Sacchetti di imballaggio per l'alimentazione per uccelli, oSacchi di mangimi per anatra, o5kg 10kg 15kg Feed Bag, Tutti avemu bisognu di voi per furnisce i vostri disegni di cuncepimentu, è citemu a tarifa di fabricazione di piastra
5. Dopu à i campioni è i prezzi diSacchetti di imballaggio di pollamesò appruvati da voi, avemu firmatu u cuntrattu è riceve u 30% di u vostru pagamentu anticipatu per l'acquistu di materie prime, è u 70% di u saldo in a copia di a fattura.
6. Quandu avemu principiatu a pruduzzione per voi, avemu da piglià ritratti per voi durante a pruduzzione, è avemu da piglià video è ritratti per voi durante a stampa.Dopu avè cunfirmatu OK, pruduciaremu in massa u vostru saccu di pacchettu per l'animali.
Quì sottu hè una mostra di u saccu d'alimentazione di pollame chì avemu pruduttu per voi per vede i dettagli è stampa di i nostri sacchetti:

saccu di alimentazione di pollamehttps://www.ppwovenbag-factory.com/25kg-bopp-woven-laminated-animal-feed-food-packing-bag-cattlechicken-feed-food-packaging-bag-product/


Tempu di Postu: Set-03-2022