Domande Frequenti Ligate à i Borse Tessute PP

1.What hè a forma piena di sacchetti PP?

A quistione più cercata in Google nantu à i sacchetti di PP hè a so forma completa.PP bags hè una abbreviazione di Polypropylene Bags chì hà l'usu secondu e so caratteristiche.Disponibile in forma di Tessuti è Non-tessuti, questi sacchetti anu una grande varietà di sceglie.

2. Chì sò stu Pp Woven Bags usatu pi?

Sacchetti / sacchetti di polipropilene tessuti sò usati per a custruzzione di tende tempuranee, facenu diversi sacchetti di viaghju, l'industria di cimentu cum'è i sacchetti di cimentu, l'industria agricula cum'è u saccu di patata, u saccu di cipolla, u saccu di sale, u saccu di farina, u saccu di risu, ecc. hè dispunibule in diverse forme chì anu usu in Tessile, Imballaggio di grani alimentari, Chimica, Fabricazione di sacchetti è assai di più.

3.How PP tissuti sacchetti sò fatti?

I sacchetti tessuti in PP anu un prucessu di fabricazione chì include 6 passi.Questi passi sò Estrusione, Tessitura, Finitura (rivestimentu o laminazione), Stampa, Cucitura è Imballaggio.Per capiscenu più nantu à stu prucessu attraversu l'immagine sottu:

75c0bba73448232820f8d37d5b

4.What hè GSM in sacchetti PP?

GSM significa Gram per Square Meter.Grâce à GSM, on peut mesurer le poids du tissu en grammes par mètre carré.

5.What hè denier in sacchetti PP?

Denier hè una unità di misura chì hè aduprata per determinà u gruixu di tela di a cinta / filatu individuale.Hè cunsideratu cum'è una qualità in quale i sacchetti di PP sò venduti.

6.What hè u codice HS di sacchetti PP?

I sacchetti di PP anu un codice HS o Codice di Tariffa chì aiuta in i prudutti di spedizione in tuttu u mondu.I codici HS sò largamente usati in ogni prucessu di cummerciu internaziunale.

Sopra sò e dumande frequenti nantu à diverse piattaforme è Google in relazione à l'industria di sacchetti di polipropilene.Avemu fattu un sforzu per risponde à elli in u megliu modu pussibule in breve.Spergu avà chì e dumande senza risposta anu risposte dettagliate è risolveranu i dubbii di e persone.

b266ab61e6dd8e696c4db72e5d


Tempu di post: 17-lugliu-2020