Sceglite u saccu ghjustu per u vostru fertilizante

U dettagliu di WPP Fertilizer Sack

I sacchetti di fertilizzanti sò urdinati in parechji tipi è diversi gradi di materiali.I fatturi chì ponu esse cunsiderati includenu preoccupazioni ambientali, tipu di fertilizzante, preferenze di i clienti, costu è altri.In altre parolle, deve esse evaluatu equilibrendu u budgetu è l'applicazioni.

1.Pensate à u vostru usu

Usage, chì durabilità avete bisognu di i vostri sacchetti di fertilizzanti per esse?Avete pensatu à aduprà materiale di imballaggio per un usu unicu tempu, o piace chì sia riciclabile è per l'usu multi-tempu?U materiale di polipropilene vergine offre e migliori caratteristiche di durabilità per prevene i sacchi da strappi.O usà più pesante Pp Woven Fabric puderia ancu furnisce i sacchetti una forza di tensione megliu per l'usu multi-tempu.
1c9845d7e031fd51a978dc2ef8

2.To salvà i costi

Parechje altre fabbrica aduprà materiali riciclati o un certu pircintuali di materiali pp riciclati mischiati, pari un methord costu-salvà, ma acutally, hà affettatu a fama di marca in u mercatu.Dunque, vi suggerisce chì pudete cunsiderà cù un minimu grossu di tela chì u materiale 100% PP vergine pò gestisce.

Per a stampa, se ùn vi importa micca assai di u rendiment graficu, pudete sceglie Pp Woven Bags cù stampa flexo per u vostru imballaggio di fertilizzanti.

3.Specially esigenze

L'imballaggio Boda hè capaci di creà sacchetti di tessuti PP laminati Bopp specifichi persunalizati per imballaggi di fertilizzanti.Ciò chì duvete solu fà hè di diteci quali sò i vostri bisogni, chì ponu include a capacità di mantene o dimensioni di sacchetti di fertilizzanti, gradi di prova di umidità, tipi di cucitura, è ci sarà una squadra di cuncepimentu da noi per discutiri cun voi per a cunfirmazione di u disignu di stampa.

9f4dddc3fafb1e0086d63a24e4

Boda hè unu di i principali produttori di imballaggi in Cina di Borse Tessute in Polipropilene.Cù una qualità di punta mundiale cum'è u nostru puntu di riferimento, a nostra materia prima 100% vergine, l'equipaggiu di prima qualità, a gestione avanzata è a squadra dedicata ci permettenu di furnisce sacchetti superiori in tuttu u mondu.

I nostri prudutti principali sò: saccu tessutu in PP, saccu tessutu in PP laminatu Bopp, saccu di valvola in fondu di bloccu, saccu jumbo in PP, saccu di alimentazione in PP, saccu di risu in PP-

Certificazione: ISO9001, SGS, FDA, RoHS


Tempu di post: 17-lugliu-2020