L'industria mundiale di l'alimentazione animale s'adatta rapidamente sacchetti di polipropilene intrecciati cum'è a suluzione d'imballaggio principale, guidata da esigenze di durabilità è efficienza di i costi. I dati recenti di i fornitori rivelanu chì sacchetti tessuti stampati à misura rapprisentanu avà più di u 60% di l'imballaggio di l'alimentu in mercati chjave cum'è l'Europa, l'Asia sudorientale è l'Africa.
Perchè i sacchetti tessuti sò i principali in u mercatu:
Prutezzione Superiore: Quessi sacchetti di alimentazione impermeabili presentanu strati laminati (film OPP / rivestimentu in PE) chì bloccanu l'umidità, l'insetti è a contaminazione durante u trasportu - cruciali per priservà a qualità di l'alimentu in climi umidi.
Personalizazione di a marca: I fornitori offrenu a stampa di u logò à culori è dimensioni regulabili (per esempiu, 25 kg-50 kg), chì permettenu à i pruduttori di mangimi di migliurà a visibilità di a marca mentre rispettanu e regulazioni regiunale.
Cuncepimentu Ecocuscente: Fabbricati cù materiali PP/PE riciclabili, i sacchetti tessuti sò in cunfurmità cù a Direttiva di l'UE nantu à i plastichi à usu unicu, riducendu i rifiuti versus l'alternative à un solu stratu.
Cambiamentu di l'industria: I principali pruduttori cum'è Anfu Eco Packaging danu avà priorità à i disinni transfrontalieri, cumprese a stampa resistente à i raggi UV è e cuciture rinforzate per e spedizioni à longa distanza. L'opzioni persunalizate cum'è i rivestimenti interni è e basi à soffietto impediscenu ulteriormente e perdite, rispondendu à e principali preoccupazioni di i cumpratori.
Per e marche di mangimi chì miranu à l'espansione glubale, investisce in imballaggi di mangimi tessuti offre una durata di conservazione di più di 20% è tassi di danni inferiori di 30% rispetto à i sacchi tradiziunali.
Data di publicazione: 08 lugliu 2025

